رها دختر ازادی...🌈

می خواییم با هم دنیا رو نجات بدیم با رویاهامون با باورهامون خلاصه که ما قهرمانیم

رها دختر ازادی...🌈

می خواییم با هم دنیا رو نجات بدیم با رویاهامون با باورهامون خلاصه که ما قهرمانیم

رها دختر ازادی...🌈

رها هستم ، جنگجوی رویاها🦸🏾‍♀️🥰
به وب وی خوش امدی ای غریبه😛
خخخخخخخخخخ🦒🌈

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۹۹، ۱۷:۰۹ - هیچکس ...
    هیچ
  • ۱۴ آذر ۹۹، ۲۳:۵۸ - 𝒀𝒖𝒎𝒊𝒌𝒐 ツ ! ×
    🍊♡

تصمیمی بس مهم و اساسی

دوشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۹، ۰۹:۵۷ ب.ظ

وی به شدت احتیاج دارد در اینجا بنویسد نای نای نای

خدایی از هفته بعد میان ترم ها شروع میشه ناموسا یادم رفته بود اصلا چیزی به اسم میان ترم وجود داره ولی خودمونیم چه زود رفتم تو سال یازدهم البته به خاطر اینه که پارسال علاف و بی ار میچرخیدم واسه خودم خدایی تایم گوهی بود واقعا خوشحالم ازش گذشتم و زندم خوشحالم که خود کشی نکردم چون الان چیزهای بیشتری رو تجربه کردم و میدونم

خب وی چه تصمیمی گرفنته است تصمیمی بس مهم اینکه تو زمان حال زندگی کنم و از بزرگ شدنم لذت ببرم از نوجوون بودنم دست بردارم از فکر کردن مکرر به اینده از اینکه مثل 20 ساله ها رفتار کنم 0_0

البته به خاطر اینم هست که من همش با ادم های بزرگتر از خودم سعی کردم ارتباط داشته باشم و دارم مثلا خواهرم و یا نرگس و  دیدن فیلم های عشق های بزرگسال طور میدونی همچین خیلی پختن البته هیجانی هم دارم ولی خب در کل ترجیح میدم الان به چیزهای تینیجریم بیشتر بپردازم و واسه اینکار باید بزنم پیج های بزرگسال اینستا و تلو پاک کنم

بیشتر اون مدلی که میخوام باشم

تازه کشف کردم شخصیتم ثبات نداره از بس تو تخیلاتمم البته تخیل خیلی چیز خوبیه ولی من خیلی تخیلم قویه و باید یاد بگیرم برای شدن مثل تو تخیلاتم یه تکونی بدم به خودم

و یه چیز خیللللی مثبت و خوب دانیالو گذاشتم کنار یسسسسسس (البته نه هنوز 100 درصد ولی 90 درصد چرا)

پ.ن:وی در حین نوشتن پفیلا پنیری می زند به رگ خداییپفیلا خیلی خوبههههه مخصوصا پنیریش

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۸/۱۹
رها دختر ازادی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی