رها دختر ازادی...🌈

می خواییم با هم دنیا رو نجات بدیم با رویاهامون با باورهامون خلاصه که ما قهرمانیم

رها دختر ازادی...🌈

می خواییم با هم دنیا رو نجات بدیم با رویاهامون با باورهامون خلاصه که ما قهرمانیم

رها دختر ازادی...🌈

رها هستم ، جنگجوی رویاها🦸🏾‍♀️🥰
به وب وی خوش امدی ای غریبه😛
خخخخخخخخخخ🦒🌈

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۹۹، ۱۷:۰۹ - هیچکس ...
    هیچ
  • ۱۴ آذر ۹۹، ۲۳:۵۸ - 𝒀𝒖𝒎𝒊𝒌𝒐 ツ ! ×
    🍊♡

کدوم مود

سه شنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۹، ۰۳:۰۸ ب.ظ

مودی که دو ماه پیش داشتم مودی بدی نبود مود خوبی بود ولی عالی نبود یه ادم خندون و خوشحال که با لپه حرف میزنه ورزش میکنه میپره بالا پایین میرقصه میچرخه و شب ها هم با دانیال حرف میزنه و البته حرص میخوره و میترسه ترس از دست دادن ترس از کنار گذاشته شدن که خب خداروشکر فکر کنم این یه تغییر مثبت بزرگه که دانیال دیگه به کسمم نیس ولی خب اینکه دیگه کلا نمیرم تلگرام رو مخه و من همچین ادمی نبودم که بقیه رو مثل گاو ندید بگیرم ولی خب دانیال اینجوری میکرد شایدم نمیکرد چمیدونم امروز باید یه سر به تل بزنم و جواب پی امشو بم اصلا میدونی وا دادم مغزم خستس حس گاییده شدن دارم اونم توسط ان دنیای زیبا که در کنار اینکه خیلی قشنگ و شگفت انگیزه بسی دهن سرویس کنه ولی همینشم جالبه اصلا یه ماهیه حس معلق بودن دارم دیگه اینستا هم خیلی چاره نیس به قول غزل (توی یکی از نوشته هاش خونده بودم) اینکه یه تایمی حالت خوبه باعث نمیشه عمق زخمات از بین برین واسه منم همینه شاید دو ماه حالم خوب بود ولی میدونی این حفره ها و مشکلات زندگی بالاخره یه جاخودشونو رو میکنن و میگن هی حاجی بیا باید یه فکری به حال ماکنی باید حلمون کنی تومونو پر کنی مرگ یه بار شیون یه بار وگرنه هی وسط تظاهر کردنت بد میخوریم تو صورتت و واقعا هم بد خوردن تو صورتم

+ تازه فهمیدم چقد تباهم :/ همه تصوراتم شده تصورات عشقی و همرو باهم شیپ میکنم حتی رمان های ماجراجوییمو چه مرگمه ؟!

+ چرا سایت های پورن اینقدر گوه شدن :/

+ از دست موهام خسته شدم دلم میخواد بترکونمشون

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۹/۰۸/۱۳
رها دختر ازادی

نظرات  (۱)

ایشالا دوباره به اون مود برگردی D:

 

+ موهات بلنده ؟ @-@

پاسخ:
مرسی تلاشمو میکنم ^_^

نه تا پایین گردنمه کوتاه محسوب میشه ولی خب من کلا موهام بلند میشه عصبی میشم سر اونا خالی میکنم
+مو تا بالای گوش خیلی خوبه بدون مکافات -_-

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی