رها دختر ازادی...🌈

می خواییم با هم دنیا رو نجات بدیم با رویاهامون با باورهامون خلاصه که ما قهرمانیم

رها دختر ازادی...🌈

می خواییم با هم دنیا رو نجات بدیم با رویاهامون با باورهامون خلاصه که ما قهرمانیم

رها دختر ازادی...🌈

رها هستم ، جنگجوی رویاها🦸🏾‍♀️🥰
به وب وی خوش امدی ای غریبه😛
خخخخخخخخخخ🦒🌈

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۹۹، ۱۷:۰۹ - هیچکس ...
    هیچ
  • ۱۴ آذر ۹۹، ۲۳:۵۸ - 𝒀𝒖𝒎𝒊𝒌𝒐 ツ ! ×
    🍊♡

رها کردن

چهارشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۹، ۰۵:۱۷ ب.ظ

 

اه خدا زیبا نیست مدرسمون کلا بکنه به بهونه های مختلف میخوان ملت رو بچاپن و همانا مدرسه انلاین از گوه ترین اتفاق های دنیاست

و هنوز مغز من درگیره دنیای بعد از مرگه ولی الان میخوام رهاش کنم ایشالله یه 2 یا 4 سال دیگه میرم سراغش

من یه بچم یه بچه که هنوز خیلی چیز هارو تجربه نکرده یه بچه 16 ساله

هی این دنیا ضد و نقیضه زیباس به زیبایی و خوش عطری لیمو شیرینی که الان رو میز کنارمه ولی یه سری جلوه های سیاه داره خیلی ضد و نقیض داره خیلی ولی خب گفتم که تمام این بحث و بررسی ها میره واسه چند سال دیگه

خودمونیم دبیرستان چه دوره عنیه خیلیییی عن همه استرس کنکور دارن

تو عمرشون چهارتا کتاب نخوندن و به نظرم اصلا نمیدونن زندگی چی خیله خب میدونم اونا میدونن زندگی چیه فقط زندگیشون خیلی حوصله سر بره بدون انیمه و فیلم و اهنگ خوب بدون اینکه درک درستی از عشق داشته باشی بدون اینکه بدونی چون دختر یا پسر نباید فلان و فولون باشی

به نظرم ندانم گرا بودن خدایی از همه چی عاقلانه تره با این اوصاف و چیزهایی که که من دیدم و تجربه کردم

دلم میخواد یه روز که بزرگ شدم درک کنم خیلی چیز هارو ولی الان تو تنم یه ترس ریشه زده یه ترس بزرگ از جهنم و این حرفا

دلم واسه خاله اینا تنگ شده وجودشون یه وجود ارامش بخش خاصیه خدایا

+بیلی صداش مثل فرشته هاست

+از بزرگ شدن متنفرم  و از اینکه با متین رفتاری دارم که خودم ازش متنفرم ولی واقعا نمیتونم خودم خیلی داغونم باید خودمو ببخشم تا حدی و به خودم حق بدم 

+ ps5 چقد خفنهههههههه @_@

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۸/۲۸
رها دختر ازادی

نظرات  (۶)

و همانا عن تر از دوره دبیرستان و استرس کنکور هیچ نیست :((

پاسخ:
اره خیلی گوهه فقط امیدوارم در اینده به درجات بالاتر نایل نشیم تو زمینه استرس و فشار😐😂
۳۰ آبان ۹۹ ، ۰۰:۵۷ 𝒀𝒖𝒎𝒊𝒌𝒐 ツ ! ×

آره متاسفانه((=

یائویی خیلی پرطرفدار تره

۲۹ آبان ۹۹ ، ۲۳:۱۴ 𝒀𝒖𝒎𝒊𝒌𝒐 ツ ! ×

عاح نگو(("=

من هم یوری دوست دارم

هم یائویی...

هر چند علاقم به یائویی قبلا کمتر بود

پاسخ:
یوری هم قشنگه فقط خیلی کمیابن
۲۹ آبان ۹۹ ، ۲۲:۵۸ 𝒀𝒖𝒎𝒊𝒌𝒐 ツ ! ×

وایسا ببینم فوجوشی هم هستی؟XD

پاسخ:
یه جورایی
لعنتیا خیلی جذابن @_@
۲۹ آبان ۹۹ ، ۲۲:۵۶ 𝒀𝒖𝒎𝒊𝒌𝒐 ツ ! ×

راستش پستاتو خوندم واقعا برام قابل درک نبود یه جاهاییش اینقدر "من" باشن(("=...راستش منم سال دهم زندگی فلاکت باری رو گذروندم و به این امید اومدم یازدهم که میتونم اوضاع رو بهتر کنم و اتفاقا اولشم داشت تقریبا خوب میرفت ولی دوباره...

+ هر وقت خواستی با کسی درد و دل کنی من هستم ، همه رو میشنوم و تا جایی ک ازم بر بیاد سعی میکنم جوابای حقیقی بدم...

یه سال تو این مود موندن چیز ساده ای نیس 

من همه ی اینا رو بعد ی اتفاق تجربه کردم

اتفاقی ک شاید دو سال پیش مثلا حتی خوابشم‌نمی دیدم

ینی اینقدر از موندنش مطمئن بودم

پاسخ:
اره واقعا مود چرتیه هییی :((

مرسی عزیزم ^_^

ایشالله دوباره میتونی خوب پیش بری :)

۲۹ آبان ۹۹ ، ۲۲:۲۴ 𝒀𝒖𝒎𝒊𝒌𝒐 ツ ! ×

منم یه بچه ی ۱۶ ساله ی نفهمم(=

سو یو آر نات الون...

و منم حالم داره از این جو کنکوری به هم میخوره

پاسخ:
سلامم خوشبختم و مرسی ^_^
اره خیلی جو رو مخ و حال بهم زنیه -_-
راستی درمورد پست جدیدت میخواستم بگم که کاملا باهات همدردی میکنم  و اوضاع این روزام قشنگ همینه و اینکه یکی حسمو قشنگ درک میکنه امروز حالمو بهتر کرد
میدونی نمیخوام نصیحت کنم یا همچین چیزی ولی من الان دیگه تقریبا یه سال شد رفتم تو این مود و میدونم خیلی سخته ازش بیای بیرون ولی امیدوارم زودتر از من بتونی ازش بیای بیرون چون خیلی حس تخریب گریه 

فایتینگ ^_^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی