رها دختر ازادی...🌈

می خواییم با هم دنیا رو نجات بدیم با رویاهامون با باورهامون خلاصه که ما قهرمانیم

رها دختر ازادی...🌈

می خواییم با هم دنیا رو نجات بدیم با رویاهامون با باورهامون خلاصه که ما قهرمانیم

رها دختر ازادی...🌈

رها هستم ، جنگجوی رویاها🦸🏾‍♀️🥰
به وب وی خوش امدی ای غریبه😛
خخخخخخخخخخ🦒🌈

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۹۹، ۱۷:۰۹ - هیچکس ...
    هیچ
  • ۱۴ آذر ۹۹، ۲۳:۵۸ - 𝒀𝒖𝒎𝒊𝒌𝒐 ツ ! ×
    🍊♡

WTF

سه شنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۹، ۰۳:۰۲ ب.ظ

میگم همیشه قراره همین باشه ؟؟؟

خاطرات و خل بازی هامون یادمون بره؟؟

دوست های صمیمی مونو ول کنیم بریم

یادمون نیاد چی بودیم ؟ خودمونو تو گوشه گوشه های این دنیا جا بزاریم؟؟

الان وب یکی از بچه هارو خوندم که نوشته بود میهن قراره بسته شه رفتم میهنو چک کردم دیدم بخاطر هزینه سرور وچیزهای اخلاقی و اینا دیگه از پس هندل کردن سایت بر نمیان

تو ویکی هم که خوندم یه سال هایی فیلتر شده تو جواب یه نفر هم گفته بود یه سری ها مطالب شنیع ساختن و پاک کردن اون ها طول میکشه میگم ممکنه اینجا هم به این سرنوشت دچار شه ؟؟

ماشالله تو کشور که ازادی بیان نداریم میترسم اینجا چیزی بگیم اینجارو هم نابود کنن و اون موقع تو میمونی و یه سری اه و ناله بقیه :/

خدایی همینو کم داشتیم این وسط

رفتم یه سر زدم به وبلاگ قدیمیم باورم نمیشه از 1395.5.7 شروع کردم وبلاگ نویسی ،اعتقادم داشتم باید یه روز خاص باشه تولد وبم واسه همین گذاشتم هفتم که عدد شانس هم هست

تو اون وب از تابستون شیشم به بعد نوشتم از اردوهام،تولد برادر کوچک ترم ، دوران راهنماییم، حرص خوردنام و....

حالا باورم نمیشه کلا سرور ها داره خاموش میشه همیشه باخودم گفتم یه گوشه میمونه کسی کارش نداره ولی متاسفانه شرایط عوض میشه

به قول معروف زمان همه چیزو می دزده چه خوشیتو چه دردتو

میترسم چن سال بعد الانمو یادم نیاد افکارمو خاطره هامو ..... زودتر از اونکه باید دارم بزرگ میشم

ولی سعیمو میکنم نهایت لذتو از همه جای زندگیم ببرم سعی میکنم وقتی ادم بزرگ شدم مشکل های نوجوونی رو و حس های شیرین بچگی رو از خاطر نبرم... :")

 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۱۱
رها دختر ازادی

نظرات  (۱)

به نظرم حداقل کاری که میتونی بکنی اینه که تمام پست هات رو کپی کنی و به جا برای خودت ذخیره شوند کنی که حداقل اونا بمونن برات:)

پاسخ:
اونکه اره ولی خب میدونی هیچی خود اون نوشته توی وبلاگت با کلی ژینگیل و مینگیل نمیشه هییی🤧😔

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی