رها دختر ازادی...🌈

می خواییم با هم دنیا رو نجات بدیم با رویاهامون با باورهامون خلاصه که ما قهرمانیم

رها دختر ازادی...🌈

می خواییم با هم دنیا رو نجات بدیم با رویاهامون با باورهامون خلاصه که ما قهرمانیم

رها دختر ازادی...🌈

رها هستم ، جنگجوی رویاها🦸🏾‍♀️🥰
به وب وی خوش امدی ای غریبه😛
خخخخخخخخخخ🦒🌈

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۹۹، ۱۷:۰۹ - هیچکس ...
    هیچ
  • ۱۴ آذر ۹۹، ۲۳:۵۸ - 𝒀𝒖𝒎𝒊𝒌𝒐 ツ ! ×
    🍊♡

هوممم

شنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۱۶ ب.ظ

میگم حالم از تک تکتون بهم میخوره از شمایی که فکر میکنید دختر حتما باید اشپزی بلد باشه ،بعد که بلد نیستین با نیش باز میگید من که دخترم با این سنم اشپزی بلد نیستم یا من که دخترم خجالت کشیدم میبینم این پسره از من خیلی بهتر ارایش میکنه

فاک فاک فاک فاک

چرا اینقدر احمقید؟؟ چرا خرید؟! چرا با نیش باز به خودتون توهین میکند به خودتون انگ میزنید واسه خودتون نقش از پیش تعیین شده مینویسید تازه نه فقط خودتون بلکه هم جنس هاتونم پایین میکشید واجازه میدید یه مشت ادم خرفت به این جنسیت زدگی و کصشر گفتنشون ادامه بدن

خسته شدم خسته شدم خسته شدم از بس هر روز نه تنها تو زندگی روزمره بلکه تو فضای مجازی هم میبینمتون ای کاش می شد سیفون بکشم روتون یا نه گورتونو گم کنید برید برید یه قبری دور هم جمع شید از اون اول صبح تا اخر شب بشینید واسه زندگی ملت واسه تک تک حرفا و کارا و خندیدن ها و ازدواج و لباس و ریدن مردمم تصمیم بگیرید و بشینید قضاوت کنید، فقط گم شید! از دو و اطراف من گم شید همین

 


از پریشب تا حالا افتادم رو دور گوش دادن پادکست های علیرضا اریانفر

لعنتی صداش از اون صداهاست که هی دلت میخواد حرف بزنه حرف بزنه از اون صداها که دلت میخواد بغلش کنی حتی بوسش کنی، بگی لعنتی چقد صدات خوبه فقط مشکل اینجاست از هر ده تا پادکستش 9 تاش شکست عشقیه ،ولی یه سری پادکست هاش هستن اصلا روح و روان ادمو تازه میکنن :)))

دیشب داشتم پادکست لمسشو گوش میدادم گریم در اومد ، لعنتی هرچی تو دلم بودو گفتی نه انگار اونی که زیر اوار ولش کردم زبون باز کرد خلاصه همچین باعث شد یه تلنگری به خودم بزنم ،بقیه پادکستاشم که شکست عشقیه یه جوریه حس میکنم پارتنر خودم منو ول کرده :/

+چقد زدبازی خوبه

+از دست اورد های بزرگ این روزام اینکه از همه بریدم کار درستم هم همین بوده میدونی یه سری ها هستن مثل حدیث باید مثل خودش باهاش رفتار کنی تا اینقد دخالت نکنه اینقد نیش نزنه

+خودتی و خودت... نه اشتباهس ، خودتی و کهکشان داخلت ^_^

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۲۲
رها دختر ازادی

نظرات  (۳)

هیچ

چرا انقد باهات موافقم؟

و چرا این افراد انقد رو مخنننننننننن؟؟؟؟

وات د فاکککککک

منم آشپزی بلد نیستم...بعد یبار با خنده اینو تو جمع گفتم خال ام برگشت گف خجالت بکش چرا داری میخندی چرا داری جار میزنی که بلد نیستی و ....

یا مثلا بعضیا که مثلا عاقل ترن برمیگردن با کنایه و لبخند میگن بالاخره که باید یاد بگیره...

بالاخره و زهرماررررر

حالم ازشون بهم میخوره...

پاسخ:
مشکل اینجاست فکر میکنن همه باید مثل اونا زندگی کنن😩

:/ خوبی ؟

پاسخ:
چطو ؟!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی