رها دختر ازادی...🌈

می خواییم با هم دنیا رو نجات بدیم با رویاهامون با باورهامون خلاصه که ما قهرمانیم

رها دختر ازادی...🌈

می خواییم با هم دنیا رو نجات بدیم با رویاهامون با باورهامون خلاصه که ما قهرمانیم

رها دختر ازادی...🌈

رها هستم ، جنگجوی رویاها🦸🏾‍♀️🥰
به وب وی خوش امدی ای غریبه😛
خخخخخخخخخخ🦒🌈

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۹۹، ۱۷:۰۹ - هیچکس ...
    هیچ
  • ۱۴ آذر ۹۹، ۲۳:۵۸ - 𝒀𝒖𝒎𝒊𝒌𝒐 ツ ! ×
    🍊♡

خل وار

جمعه, ۲۳ آبان ۱۳۹۹، ۱۰:۴۳ ب.ظ

 

بعضی وقتا هست دلم میخواد بخوابم اونم زیاد، بخوابم و همه مشکلات خل وارم رو رها کنم

خودمونیم من کی اینقدر دارک و داغون شدم اینقدر دیوونه و خاکستری و خسته

میتونم قطع به یقین بگم درصد زیادیش بخاطر دانیاله البته تقصیر خودم بود کسی که مجبورم نکرده بود ادامه بدم

خود احمقم ادامه دادم اونم درحالیکه میدونستم چیز جالب دیگه ای تو این رابطه نیست

ولی رها یادت نره تو خودت داغون بودی و دنبال یه نفر واسه توجه و اینا پس خودتو سرزنش نکن تجربه کسب کن تجربه

به قول نگار بزرگترین ظلم و جفا در حق خودت دزدیدن خودت از خودته و واقعا هم هست و واسه همین

با خودم قسم خوردم دیگه سمت ادم پر درد و داغون نرم چون خودم بگاییم فعلا

میدونی خیلی حس بدیه خودت نباشی اون چیزی که میخوای نباشی دیوونه میشی دیوونه

خلاصه که رهای من عشقم رو خودت کار کن خودتو بکش بالا که شرمنده خودت نباشی بعد بیفت دنبال درمان ملت

امیدوارم زودتر خودتو پیدا کنی رها فقط بجنب قبل اونکه دیر شه ...:)

دوست دارم و یادت نره ادم هایی هستن که بی منت بهت عشق می ورزن بخاطر اونام که شده خودتو جمع و جور کن....

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۸/۲۳
رها دختر ازادی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی