رها دختر ازادی...🌈

می خواییم با هم دنیا رو نجات بدیم با رویاهامون با باورهامون خلاصه که ما قهرمانیم

رها دختر ازادی...🌈

می خواییم با هم دنیا رو نجات بدیم با رویاهامون با باورهامون خلاصه که ما قهرمانیم

رها دختر ازادی...🌈

رها هستم ، جنگجوی رویاها🦸🏾‍♀️🥰
به وب وی خوش امدی ای غریبه😛
خخخخخخخخخخ🦒🌈

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۳ آذر ۹۹، ۱۷:۰۹ - هیچکس ...
    هیچ
  • ۱۴ آذر ۹۹، ۲۳:۵۸ - 𝒀𝒖𝒎𝒊𝒌𝒐 ツ ! ×
    🍊♡

مست و ملنگه

يكشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۹، ۰۴:۵۱ ب.ظ

یه یه ماهی بود درگیر فکر مرگ و زندگی بودم هنوزم هستم و هیچی نمیدونم ولی فک نمیکنم دنیای بعد از مردن مثل تو کتاب های دینی باشه امروز روز اول پریودمه و واقعا کمر درد رو مخمه  یه چن ساعتی تو اینستا چرخیدم و از این مطالب علمی خوندم که باعث شد خیلی هیجان زده بشم و فکر میکنم او دنیا باید قشنگ تر از اینجا باشه دوست و دارم ببینمش و  اینکه کم خوابیدم و بازم همون حس معلق بودن و ترکیدن مغز بهم دست داده حتی حس میکنم وجود خارجی ندارم یا ذهنم مال خودم نیست یه همچین حسی دلم واسه خاله اینا تنگ شده خیلی زیاد فردام امتحان زیست دارم ://////////

اه کیرم تو این پریود خیلی چیز گهیه باید برم دنیارو بگردم و خودم حقایقو کشف کنم مطالعه کنم از همه مهم تر باید از جام تکون بخورم

بلا بلا بلا وی خوابالو و مست و ملنگه و داره میره بیگ بنک یا انیمه با یه کاسه سوپ ببینه

تتتتتت بی بو بی بو بی بو

بای

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۸/۱۸
رها دختر ازادی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی